Administratiekosten contributie achterstand

Beste leden,

Vanaf het huidige seizoen (ingaande vanaf 1 juli 2015) zijn wij genoodzaakt, gezien de enorm gestegen bankkosten, om bij een opgelopen betalingsachterstand in contributie administratiekosten in rekening te brengen.

Deze kosten hebben te maken met de extra handelingen die wij moeten verrichten bij het aanmanen, versturen en behandelen van de betreffende achterstand en de kosten die daarbij van toepassing zijn.

Als je niet op tijd betaalt dan stuurt RKSV Groene Ster altijd een herinnering per brief. Na ontvangst van de herinnering heb je nog 14 dagen de tijd om te betalen. Staat het bedrag na deze 14 dagen nog open, dan brengt Groene Ster administratiekosten in rekening.

De hoogte van de administratiekosten zijn als volgt:

Gestorneerde incassotermijn:  € 1,00
Openstaand factuurbedrag < € 75  € 5,00
Openstaand factuurbedrag < € 150  € 7,50
Openstaand factuurbedrag > € 150  € 10,00

Wij verzoeken dan ook iedereen de onlangs ontvangen acceptgiro tijdig te betalen, voor vragen kunt u contact opnemen per mail met de ledenadministratie (leden@groenester.nl)

Bestuur RKSV Groene Ster

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *