Geen correct e-mailadres -> niet spelen

Met ingang van het nieuwe seizoen 2017-2018 zal het Digitale Wedstrijd Formulier (DWF) in zijn huidige vorm compleet verdwijnen evenals de bijbehorende spelerspassen. Vanaf het nieuwe seizoen wordt dit allemaal afgehandeld via de mobiele Wedstrijdzaken-app van de KNVB, hetgeen het voor iedereen makkelijker zal gaan maken.

Dit heeft wel een heel belangrijke consequentie, namelijk dat je alleen kunt voetballen als er een werkend en juist e-mailadres van de speler geregistreerd staat in Sportlink. Zodoende is het belangrijk dat ieder lid zo spoedig mogelijk een werkend e-mailadres aan ons doorgeeft (uiterlijk voor 1 augustus 2017). Denk eraan: geen werkend e-mailadres zal betekenen definitief niet spelen!!!

Dus voor de zekerheid stuur uw e-mailadres naar: [email protected] onder vermelding van naam, geboortedatum en (mobiel) telefoonnummer.

Dank reeds voor de medewerking.

Namens het Bestuur en Ledenadministratie

Lees ook: Overgang naar mobiel DWF en digitale spelerspassen

2 reacties

op “Geen correct e-mailadres -> niet spelen
2 reacties op “Geen correct e-mailadres -> niet spelen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *